Weekday
A Weekday egy fiatalok által inspirált svéd farmer divatmárka. 2002-ben alakult, és üzletei tíz európai országban találhatók meg. Fő elképzelésük a divat fenntarthatósága és etikája.
A fenntarthatóság a siker része
A márka szerint a környezetvédelem és a fenntartható divat előállítása a sikeres üzlet természetes része, eszerint próbál példát mutatni más márkák számára is.
A termékek 68%-a fenntartható anyagokból készül
2020-ig az összes terméket 100%-ban bio pamutból szeretnék elkészíteni, és elkötelezte magát amellett, hogy 2025-ig a teljes gyártás során csak újrahasznosítható csomagolóanyagokat használjon.
Harc a CO2-csökkentésért
Mindent, amit lehet, próbálnak otthon, Stockholmban előállítani, hogy csökkentsék a felesleges légi vagy autó utak számát. Ugyanakkor minden rendezvényük vegetáriánus.
Hulladékból stílusos darabok
A termelési hulladékokból új darabokat gyártanak. Az összes Weekday fürdőruha újrahasznosított termékekből készül. A 2018-ban elindított, „There is No Planet B“ projekt tudatos vásárlásra ösztönzi a vásárlókat, hogy nagyobb figyelmet szenteljenek az újrahasznosított anyagokból és fenntartható forrásokból készült ruházati termékekre.
"Vízvédők"
A divatipar nagy hatással van a vízkészletekre. A Weekday a ruhák újrahasznosítása révén csökkenti a vízfogyasztást, és támogatja a víztakarékossággal foglalkozó projekteket is.
Harc a CO2-csökkentésért
Mindent, amit lehet, próbálnak otthon, Stockholmban előállítani, hogy csökkentsék a felesleges légi vagy autó utak számát. Ugyanakkor minden rendezvényük vegetáriánus.