A márka széles skálájú ruházati cikkeket és kiegészítőket kínál főként tinédzserek, fiatal nők és férfiak számára, akik kedvelik a legújabb laza trendeket, a sportosan elegáns vagy deszkás divatot, a vicces mintás és feliratos felsőket.
Alapítás
A márkát 2004-ben alapították, ekkor nyílt meg Lengyelországban az első Cropp üzlet. A lengyel LPP Részvénytársaság részét képezi 4 másik márkanévvel együtt, melyekről már biztosan hallottál: Reserved, House, Sinsay és Mohito. A következő években az LPP 2005-ben Észtország, Szlovákia és Lettország piacán, 2006-ban pedig Litvániában, Oroszországban és a Cseh Köztársaságban is bevezette a márkát. A Cropp tervezőirodája a lengyelországi Gdańskban található.
LPP
A részvénytársaságot Marek Piechocki és Jerzy Lubianiec 1991-ben alapította Lengyelországban, Gdańskban. Ruházati nagykereskedelemmel foglalkoznak, kezdetben PH Mistral s.c. néven voltak ismertek, amit 1994-ben változtattak LPP-re, az alapító tagok nevének kezdőbetűi alapján. Néhány évre rá már meg is nyitják irodájukat Shanghai-ban.
Célközönség
A márka változatos ruházati termékeket és kiegészítőket, cipőket kínál, főleg a fiatalabb korosztálynak, tinédzsereknek, vagy bárkinek, aki a laza, sportos, olykor vicces divat termékeket kedveli. Előszeretettel dobnak piacra különleges kollekciókat is a popkultúra legújabb ikonjaival. Így született a Rick and Morty, Billie Eilish vagy Stranger Things kollekciójuk.
Az első saját márka
Marek és Jerzy gondolt egy merészet és úgy döntöttek, hogy saját márka fejlesztésébe kezdenek. Az első ilyen üzlet a Reserved volt, ami 1998-ban nyílt meg. A hatalmas siker után 2004-ben érkezett meg a Cropp márka, amit 2008-ban a house, a MOHITO követett, majd 2013-ban a Sinsay. Időközben hatalmas elosztó központot építettek, ami egyszerre több, mint 800 üzlet megrendeléseit képes előkészíteni, mindezt 30 000 négyzetméteren.
Terjeszkedés
A folyamatos fejlődés, folyamatos terjeszkedést eredményezett. A vállalat 2021-ben Európa szerte 356 üzlettel rendelkezett, amelyek 17 országban, köztük 170 lengyelországi és 186 más országban voltak. Megjelentek Ázsiában és Afrikában is. A modern kor őket is ráébresztette arra, hogy az online megjelenés mennyire fontos, ezért 2020-ban új üzleti modellt hozott létre. Átalakult a cég logisztikai, technológiai háttere és integrálták értékesítési csatornáikat.
Célközönség
A márka változatos ruházati termékeket és kiegészítőket, cipőket kínál, főleg a fiatalabb korosztálynak, tinédzsereknek, vagy bárkinek, aki a laza, sportos, olykor vicces divat termékeket kedveli. Előszeretettel dobnak piacra különleges kollekciókat is a popkultúra legújabb ikonjaival. Így született a Rick and Morty, Billie Eilish vagy Stranger Things kollekciójuk.
Streetwear divat Cropp termékekben
A Cropp márka 2004 óta van jelen, és egyre nagyobb népszerűségnek örvend, többek közt a magyar közönséget is meghódította. Ez a lengyel márka elsősorban a fiatal generációra összpontosít. A Cropp a szabadságra fókuszál, ami a városi streetwear lényege. Ez egy olyan stílusirányzat, mely nem ismeri az unalmat, és megtöri a hagyományos trendeket. Szerezd be a márka stílusos és jópofa férfi és női termékeit a GLAMI segítségével. A webshop akciós kínálatának köszönhetően kedvezményes áron is lecsaphatsz a legjobb darabokra, úgyhogy érdemes szétnézni a leárazás kategóriában is.
Az egyéniség a legfontosabb
Ha elegáns és minőségi ruházatot keresel, a Cropp üzleteiben meg fogod találni a hozzád leginkább illő termékeket. Az eredeti design és a színes megoldások segítenek, abban hogy lépést tudj tartani a divattal. Egy Cropp kabát segíthet abban, hogy ki tudd fejezni az egyéniségedet, és ragyogni tudj minden körülmények között. Egy táska alapdarab, és mindenkinek van, de tudtad, hogy újra divat az övtáska? Szerezz be egyet, egy cipővel és egy papuccsal egyetemben, hogy tetőtől talpig trendi lehess.