A Liu Jo márka 1995-ben, az olaszországi Capri városban született. Marco Marchi alapította testvérével, Vannival együtt. Ez az olasz régió híres a kötöttáru gyártásáról, amely az első kollekciójukban is megjelent. Az olasz piacon azonban Liu Jo csak a Liu Jo Jeans kollekció piacra dobása után, 2008-ban vált népszerűvé, amikor a Bottom Up farmert először mutatták be egy televíziós kampányban.
Kollekció mindenféle alkalomra
A Black Label kollekciót főleg mintás zakók vagy A vonalú ruhák alkotják, olyan darabok, amelyeket munkába és partira egyaránt viselhetsz. A Gold Label egy csillogó koktél vagy hosszú estélyi ruha kollekció. Alkalmi és hétvégi ruhákhoz a White Label kollekció alkalmas, amely egyszerű darabokból áll, például csíkos pólókból és kényelmes ruhákból. A Liu Jo márka magában foglalja a Blue Denim kollekciót is, amely bi-stretch szálas technológiát használ a farmerek készítéséhez. Ezek formálják az alakot, miközben biztosítják az elengedhetetlen kényelmet.
Honnan jött a Liu Jo név?
A Liu Jo márka neve két becenév ötvözésével jött létre. A „Jo“ Marco Marchi beceneve, melyet volt barátnőjétől kapott, „Liu“-nak pedig Marco becézte őt. A két becenév egyszerű egyesítésével pedig létrejött a Liu Jo.
Piaci pozíció
A Liu Jo csaknem 400 üzletet üzemeltet és kollekcióit világszerte több mint 5000 üzletben és áruházban értékesíti. Jelenleg 800 alkalmazottat foglalkoztat, közülük 350 a vállalat központjában, az olaszországi Carpiban dolgozik. 2009-ben a Liu Jo olaszországi kiskereskedelmi disztribúciós hálózata a nemzetközi piacokra is kiterjedt a Liu Jo Asia Pacific és a Liu Jo Retail Benelux megalapításával.
Híres arcok a plakátokon
Az első modell, amely a Liu Jo kampányban ragyogott, Kate Moss volt. A márka ezután felfedezett egy új ikont, az amerikai színésznőt és modellt, Dree Hemingway-t. 2016 óta jól ismert (főleg amerikai modellek) párjai, például Jourdan Dunn Karlie Kloss-szal, Martha Hunt Jasmine Tookes-szal vagy Kendal Jenner jelentek meg a divatmárka a reklámjaiban.
Liu Jo és a futball
A 2018 és 2019 közötti időszakban a Liu Jo márka az FC Bologna fő szponzora lett az A ligában, és röviddel ezután a női labdarúgó-válogatott szponzora is. A megállapodás értelmében a társaság megszerezte a logónak a játékosok mezére való elhelyezésének jogát, és egyúttal ruházatot biztosított a klub személyzetének és hostesseinek a Dall'Ara Stadionban.
Piaci pozíció
A Liu Jo csaknem 400 üzletet üzemeltet és kollekcióit világszerte több mint 5000 üzletben és áruházban értékesíti. Jelenleg 800 alkalmazottat foglalkoztat, közülük 350 a vállalat központjában, az olaszországi Carpiban dolgozik. 2009-ben a Liu Jo olaszországi kiskereskedelmi disztribúciós hálózata a nemzetközi piacokra is kiterjedt a Liu Jo Asia Pacific és a Liu Jo Retail Benelux megalapításával.