Hollister, mint amerikai álom márka
A Hollister ruhamárka a kétezres évek elején került piacra az Abercrombie and Fitch vállalat jóvoltából, és azóta az amerikai tinédzserek által használt második legnépszerűbb márkává nőtte ki magát. A márka stílusát így lehetne jellemezni: laza, kissé sportos, így hűségesek maradtak a cég 1917-es első üzletének induló, sportruházatot kínáló stílusához. Az akkor árult termékeket modernizálták a mai fiatalok számára, akiknek fontos, hogy az általuk vásárolt termékek kényelmesek legyenek. Egy Hollister póló, kabát vagy ing nemcsak kényelmes, de jó minőségű és hosszú élettartamú is. A repülő sirály a márka identitását és eredetét is magába foglalja. A logó mellett használt betűtípus egyszerű, de a karakterekből tökéletesen felismerhető a márka.
A fiatalok divatja
A Hollister története egy John M. Hollister nevű, kitalált karakteren alapul. Ez a figura imádja a vizet és a sportot, és a logó barna színe is a természet közeliséget jelképezi. A Hollister pólók bármilyen nadrággal, inggel vagy télikabáttal jól kombinálhatók, ezáltal egyszerű utcai viseletnek tökéletesen megfelelnek a huszonéves korosztály számára. Egy baseball sapkával még menőbbé teheted a szettet. A márka jó minőségű anyagokkal dolgozik, melyek felhasználásánál odafigyelnek az apró részletekre és a tökéletes szabásra, ami mindenkinek jól áll. Érezd Te is az amerikai életstílust!
Törődik a fiatalokkal
Az Egyesült Államok tinédzserei a második legkedveltebb márkának válaszották a Hollister-t 2008-ban: a Hollister tisztában van azzal, hogy a fiatalok életében a divat és az öltözködés kulcsszerepet tölt be, ezért mindent megtesz, hogy lépést tudjon tartani a tizenévesek igényeivel. Egy új melegítővel igazán menő lehetsz, csakúgy mint egy papuccsal. Ráadásul a Hollister még az olyan legalapabb ruhadarabokról is gondoskodik, mint az alsónadrág. Tekintsd meg az őszi és téli kollekciót, és újítsd meg a ruhatárad a hidegebb hónapokra.