A Hollister márka története 2000-ben kezdődött, amikor az Abercrombie & Fitch új koncepcióként indult el, amelyet a laza és gondtalan kaliforniai életstílus ihletett. A márka célja az volt, hogy megragadja a napfényes tengerpartok, a szörfkultúra és a laza kalandvágy szellemét.
Egyedi identitás
A márka a dél-kaliforniai tengerparti városokból merített ihletet, különösen az ikonikus Hollister Ranchról, amely esztétikájának múzsájaként szolgált. A márka egy olyan világot kívánt teremteni, ahol a nyárnak soha nincs vége, egy olyan helyet, ahol a fiatalok felvállalhatják egyéniségüket és kifejezhetik személyes stílusukat.
Tengerparti stílus
A Hollister ruhakollekciói hamar ismertté váltak a laza, tengerparti ihletésű stílusukról. Az egyedi grafikai mintákkal ellátott pólóktól és kapucnis pólóktól kezdve a farmer rövidnadrágokon át a fürdőruhákig a márka könnyedén laza darabokat kínál, amelyekkel azonnal megtalálták a célközönségüket. A divatos és kényelmes ruhákat kereső fiatalok számára a Kalifornia gondtalan szellemét megtestesítő, stílusos és komfortos ruhadarabok egyik legmegfelelőbb ikonjává vált.
Mit jelent a Hollister logó?
Egy repülő sirályt ábrázol, amely az álmodozók és a tengerészek szimbóluma. Csodálatos kaliforniai strandok, szörfözés, forró homok; mindazok a dolgok, amelyek a fiatalságot, a bennünk rejlő fiatalt szimbolizálják. Hisznek abban, hogy mindenkiben felszabadíthatják a végtelen, gondtalan nyár szellemét.
Jövő
Ahogy a Hollister terjeszkedett, a fenntarthatóságot és a környezettudatosságot is egyre fontosabbnak gondolták. A márka kezdeményezéseket vezetett be az ökológiai lábnyomának csökkentése és a felelős gyártási gyakorlatok előmozdítása érdekében. A fenntarthatóság iránti elkötelezettség visszhangra talált a vásárlók körében, akik egyre inkább az értékeikhez igazodó márkákat helyezik előtérbe.
Életstílus és a divat
Ma a Hollister továbbra is kiemelkedő jelenlétet mutat a kiskereskedelmi piacon, mind online, mind fizikai üzletein keresztül. A fiatalos, tengerparti ihletésű divatra, valamint a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségre összpontosítva a márka a laza stílus és a kaliforniai álom tartós szimbólumává vált. A Hollister története arra emlékeztet, hogy a divat több lehet, mint egyszerű ruházat – megtestesíthet egy életstílust, és megteremtheti a vásárlók számára az összetartozás érzését.
Mit jelent a Hollister logó?
Egy repülő sirályt ábrázol, amely az álmodozók és a tengerészek szimbóluma. Csodálatos kaliforniai strandok, szörfözés, forró homok; mindazok a dolgok, amelyek a fiatalságot, a bennünk rejlő fiatalt szimbolizálják. Hisznek abban, hogy mindenkiben felszabadíthatják a végtelen, gondtalan nyár szellemét.
Hollister, mint amerikai álom márka
A Hollister ruhamárka a kétezres évek elején került piacra az Abercrombie and Fitch vállalat jóvoltából, és azóta az amerikai tinédzserek által használt második legnépszerűbb márkává nőtte ki magát. A márka stílusát így lehetne jellemezni: laza, kissé sportos, így hűségesek maradtak a cég 1917-es első üzletének induló, sportruházatot kínáló stílusához. Az akkor árult termékeket modernizálták a mai fiatalok számára, akiknek fontos, hogy az általuk vásárolt termékek kényelmesek legyenek. Egy Hollister póló, kabát vagy ing nemcsak kényelmes, de jó minőségű és hosszú élettartamú is. A repülő sirály a márka identitását és eredetét is magába foglalja. A logó mellett használt betűtípus egyszerű, de a karakterekből tökéletesen felismerhető a márka.
A fiatalok divatja
A Hollister története egy John M. Hollister nevű, kitalált karakteren alapul. Ez a figura imádja a vizet és a sportot, és a logó barna színe is a természet közeliséget jelképezi. A Hollister pólók bármilyen nadrággal, inggel vagy télikabáttal jól kombinálhatók, ezáltal egyszerű utcai viseletnek tökéletesen megfelelnek a huszonéves korosztály számára. Egy baseball sapkával még menőbbé teheted a szettet. A márka jó minőségű anyagokkal dolgozik, melyek felhasználásánál odafigyelnek az apró részletekre és a tökéletes szabásra, ami mindenkinek jól áll. Érezd Te is az amerikai életstílust!
Törődik a fiatalokkal
Az Egyesült Államok tinédzserei a második legkedveltebb márkának válaszották a Hollister-t 2008-ban: a Hollister tisztában van azzal, hogy a fiatalok életében a divat és az öltözködés kulcsszerepet tölt be, ezért mindent megtesz, hogy lépést tudjon tartani a tizenévesek igényeivel. Egy új melegítővel igazán menő lehetsz, csakúgy mint egy papuccsal. Ráadásul a Hollister még az olyan legalapabb ruhadarabokról is gondoskodik, mint az alsónadrág. Tekintsd meg az őszi és téli kollekciót, és újítsd meg a ruhatárad a hidegebb hónapokra.