Az O bag egy olasz táska márka, melyet 2009-ben Olaszországban alapítottak, akkor még Fullspot néven. Kezdetben órák gyártására összpontosított, de mára fókuszpontja a táskák és a divatos kiegészítők lettek. Termékeit minimalista és moduláris kialakítás jellemzi, amely lehetővé teszi a termék egyszerű testreszabását.
Táska-történelem
Az O bag termékeit először a milánói nemzetközi kiállításon állították ki 2010-ben. A márka szerelmesei világszerte több mint 50 országban vásárolhatnak Obag üzletekben. Az „O clock“ piacra dobása után az O bag kiadott egy zsebórát O chive néven és egy táska kollekciót, az O bag-et. Színes, vidám és megfizethető óráik, rövid idő alatt világszerte nagy sikert arattak. Első márkaüzletüket 2011-ben nyitották meg Velencében.
One, Original, Own
A testreszabhatóság a cég védjegyévé vált, és röviddel ezután nemcsak táskák és órák egész kollekcióját kezdte kifejleszteni, hanem sok minden mást is. Ilyen volt többek között az „O sun“ napszemüveg, „O hug“ pénztárca, „O slippers“ papucs és „O joy“ okoslámpa vagy „O eat“ uzsonnásdoboz. Minden O bag termék felismerhető az „O” betűnek köszönhetően, amely a márka filozófiájának alapjául szolgáló három elemet jelenti: ONE, ORIGINAL, OWN (EGY, EREDETI, SAJÁT).
Értékek
Az O bag sikere olyan értékeken alapul, mint az egyszerűség, a csapatszellem, az öko-fenntarthatóság, a helyi támogatás, a barátság, a család és a környezetvédelem. Fiatalos, dinamikus, Olaszországban gyártott, de nemzetközi vonatkozású, a kutatásra, fejlesztésre, innovációra és formatervezésre összpontosítva a márka hisz a helyi vállalkozások támogatásában, ezért beszállítói hálózata főként a Veneto régióban található.
Egyedi kialakítás
Mivel minden termék egyedi ízlés szerint testre szabható, minden termék egyedi és eredeti. Ez a filozófia azt jelenti, hogy az Obag vásárlója az olasz márka termékeinek kreatív folyamatának részévé válik. Személyes összetételük megalkotásával az ügyfél tovább erősíti az egyediséget és az eredetiséget, amely a márka jellemzője.
Főhadiszállás
Az O bag székhelyének része egy több mint 2000 négyzetméteres irodahelyiség, egy 400 négyzetméteres showroom, 500 négyzetméteres fotóstúdió és egy több mint 400 négyzetméteres rekreációs terület a személyzet számára, mely többek közt menzát és edzőtermet is tartalmaz. Az épületet azzal a céllal tervezték, hogy kényelmes és motiváló munkakörnyezetet teremtsen, miközben kommunikálja az élénkségéről és minimalista stílusáról ismert vállalat filozófiáját.
Értékek
Az O bag sikere olyan értékeken alapul, mint az egyszerűség, a csapatszellem, az öko-fenntarthatóság, a helyi támogatás, a barátság, a család és a környezetvédelem. Fiatalos, dinamikus, Olaszországban gyártott, de nemzetközi vonatkozású, a kutatásra, fejlesztésre, innovációra és formatervezésre összpontosítva a márka hisz a helyi vállalkozások támogatásában, ezért beszállítói hálózata főként a Veneto régióban található.