A House brand egy fiatalos és friss márka, amely az aktuális trendeknek megfelelően kínál divattermékeket megfizethető áron. Kollekcióikat a legújabb divattrendek ihlették, és az egyszerű és klasszikus dizájnt ötvözik. A ruhák, pólók, pulóverek és hátizsákok széles választékát különösen kedveltek az utcai stílust kedvelő fiatalok körében.
A márka története
A House a lengyel LPP divatgyártó szárnyai alá tartozik, amelynek öt ismert márkája van: Reserved, Mohito, House, Cropp és Sinsay. Az LPP alapítói, Marek Piechocki és Jerzy Łubiance 1995-ben kezdték megvalósítani saját divatmárkájukról alkotott elképzeléseiket, öt évvel később pedig megnyitották első Reserved üzletüket. Fokozatosan egyre több üzletet kezdtek nyitni nemcsak Lengyelországban, hanem külföldön is, köztük Csehországban és Szlovákiában is.
Terjeszkedés
2009-ben a vállalat átvette más divatmárkák – a House és a Mohito – irányítását, és Lengyelország legnagyobb divatláncává, és a divatipar egyik legfontosabb szereplőjévé vált. A társaság központja a mai napig a lengyel Gdansk városban található. A Reserved, House, a Mohito, a Cropp Town és a Sinsay termékei csaknem 40 országban (főként Európában, Afrikában és Ázsiában) és több mint 1700 üzletben megtalálhatók.
Munkába, iskolába és buliba
A House rendszeresen mutat be új kollekciókat, és leginkább a frissesség, a modern divat és az elegancia ötvözetét testesíti meg. Ha kedveled a midi ingruhákat, hétköznapi oversize pólókat vagy nyomtatott pulóvereket, amelyet iskolába, partira vagy akár munkába is felvehetsz, válaszd a House márkát. A kollekciók egyszerű kialakítása lehetővé teszi, hogy olyan outfiteket hozz létre, amelyek könnyen kombinálhatók ruhatárad legtöbb darabjával.
Egy fedél alatt
Mint már említettük, az LPP szárnyai alatt jelenleg öt különböző márkát találsz. Mindegyik egy másik ügyfélcsoportot céloz meg, és tükrözi életmódjukat, igényeiket és preferenciáikat. Az LPP elképzelése azonban a kezdetektől fogva változatlan – segíteni az embereket abban, hogy divaton keresztül kifejezzék stílusukat, érzelmeiket, és teljesítsék álmaikat.
House: Fiatalos és casual
A House márkanév az informális és utcai stílust testesíti meg. A House azokat a fiatalokat célozza meg, akik teljes mértékben szeretnék jól érezni magukat bőrükben – és ruháikban. A gyűjteményekben a popkultúra és a közösségi háló trendjei is megtalálhatók. A márka merész kombinációkat és jellegzetes kiegészítőket kínál. A forgalmas városban való életből merít ihletet.
Munkába, iskolába és buliba
A House rendszeresen mutat be új kollekciókat, és leginkább a frissesség, a modern divat és az elegancia ötvözetét testesíti meg. Ha kedveled a midi ingruhákat, hétköznapi oversize pólókat vagy nyomtatott pulóvereket, amelyet iskolába, partira vagy akár munkába is felvehetsz, válaszd a House márkát. A kollekciók egyszerű kialakítása lehetővé teszi, hogy olyan outfiteket hozz létre, amelyek könnyen kombinálhatók ruhatárad legtöbb darabjával.