Fesztelen, fiatalos stílus, Kalifornia, 1984. A Forever 21 márka megalakult. Az első üzlet ekkor nyílt meg Los Angelesben Fashion 21 néven. Az eredetileg dél-koreai férj és feleség, Do Won és Jin Sook Chang alapította. Az első kollekciókat a dél-koreai tinidivat ihlette, amelybe a fiatal divatrajongók hamar beleszerettek, és a márka idővel sikeresen terjeszkedni kezdett az egész világot meghódítva lendületes stílusával.
Amerikai álom
Changék 1981-ben vándoroltak ki az Egyesült Államokba, amikor mindketten 26 évesek voltak. Álmukat követték – hogy sikeres vállalkozókká váljanak. A kezdetek nem voltak könnyűek. Három évig kávézókban és benzinkutakon dolgoztak, és rájöttek egy dologra: azok az emberek, akik a legszebb autókkal jönnek az uszodába, a divatban dolgoznak. Won és Jin Sook hamarosan csatlakozott hozzájuk, és 2010-ben a négyszáz leggazdagabb amerikai közé kerültek. Az alapítás utáni évben már 700 000 dolláros eladással büszkélkedhettek.
Félévente új üzlet
Az újonnan létrehozott márka azonnal elnyerte az emberek tetszését. Az eredeti Fashion 21 nevet Forever 21-ra változtatták, amivel az üzleti modellük is módosult. Előtérbe kerültek az olcsó, gyorsan cserélődő fast fashion termékek, amelyről igazán híressé váltak. Gyorsan tudtak terjeszkedni, nagyjából fél évente nyitottak új üzleteket. Tizenhárom évvel később, 1997-ben már negyven üzlettel büszkélkedhettek, és ma már több, mint 700 van szerte a világon.
Fenntarthatóság
A Forever 21 márka sem közömbös bolygónk állapota iránt. Minden táska, és szatyor amelyben az üzletekből hazaviheted a ruháidat, 100%-ban újrahasznosítható anyagokból készül. Az online vásárlások alkalmával felhasznált csomagoló anyagokat is újrahasznosítják. Minden egyes vásárló után, aki a saját táskáját használja a vásárláshoz, 0,05 dollárt adományoz az Amerikai Erdők Szövetségének, amely az erdei ökoszisztémák védelméért küzd, és a márka jelenleg is dolgozik a környezetbarát anyagokból készült kollekciókon.
A kor csak egy szám
Nem az számít, hogy hány évesek vagyunk, hanem az, hogy hogyan érezzük magunkat – ez az egyik mottója a márka filozófiájának. A női, férfi és gyerek ruhakollekciókat az aktuális divattrendek ihlették, amelyek az alacsony áraknak köszönhetően mindenki számára elérhetőek lettek. Emellett folyamatosan jelentek meg kiegészítő és fehérnemű kollekciók is. Hamarosan megjelent weboldaluk is, illetve For Love néven különálló kiegészítőkkel teli üzleteket is nyitottak.
Forever 21 X Juicy Couture
A Forever 21 2021-ben egyesült a Juicy Couture márkával, amely az ezredfordulón élte legnagyobb fellendülését. Jellegzetes darabja volt a velúr melegítőnadrág, amely nélkül mintha nem is léteznének hollywoodi hírességek. A márka leginkább női darabokat készít, gyermek és baba kollekciókkal kiegészítve. Fehérneműk, sport ruházat, fürdőruhák, táskák, cipők, szinte minden megtalálható a kínálatukban. A jelenlegi kollekciót a trendi pasztellszínek, a velúr crop topok, a kényelmes rövidnadrágok és melegítőnadrágok uralják, amelyek első látásra szerelem darabok lesznek.
Fenntarthatóság
A Forever 21 márka sem közömbös bolygónk állapota iránt. Minden táska, és szatyor amelyben az üzletekből hazaviheted a ruháidat, 100%-ban újrahasznosítható anyagokból készül. Az online vásárlások alkalmával felhasznált csomagoló anyagokat is újrahasznosítják. Minden egyes vásárló után, aki a saját táskáját használja a vásárláshoz, 0,05 dollárt adományoz az Amerikai Erdők Szövetségének, amely az erdei ökoszisztémák védelméért küzd, és a márka jelenleg is dolgozik a környezetbarát anyagokból készült kollekciókon.