Hatalmas múlt
Gondoltad volna, hogy a Balenciaga már több, mint 100 éves? Cristóbal Balenciaga spanyol tervező alapította 1919-ben. Nem ismert kompromisszumokat, mindent a saját elképzelései alapján valósított meg. A divat forradalmáraként tekintettek rá, hatalmas sikereket ért el rövid idő alatt. A ‘90-es években csatlakozott a Kering Csoporthoz, amelyre luxusmárkák gyűjtőjeként is tekinthetünk. Női és férfi kollekciója egyaránt híres, és rendkívül sokszínű. Az eredeti merész vonalak mellett a stílusa egy kicsit letisztultabb lett, hétköznapi darabokat is gyártanak.
Merészség
A 2021-es év a Balenciaga számára igen sikeres volt, de úgy tűnik ez a hullám még sokáig tartani fog. Az influencerek világában igen könnyű nagy sikereket elérni, ami hatalmas marketing a brand számára. Olyan celebek, sztárok, influencerek viselik a Balenciaga-t, mint Kim Kardashian, Dua Lipa, Hailey Bieber és még sokan mások. A jó hír az, hogy a GLAMI katalógusában Te is kényelmesen szét tudsz nézni például a cipők kínálatában. Ha igazán izgalmas darabra vágysz, csekkold le az adidas-Balenciaga kollaborációjából megszületett Triple S modellt.
Igazi luxus
A spanyol márka kiegészítőkben is épp ugyanúgy a top kategóriát képviseli, mint ruházatban vagy lábbelikben. A street style egyik alappillére egy vagány, divatos papucs, egy menő baseball sapka, és egy kényelmes melegítő szett. Mindezt még egy napszemüveggel kiegészíted és kész is a tökéletes outfit. A legtutibb az egészben, hogy egyre több termékük készül újrahasznosított anyagból. Szerencsére egyre több vállalat ismeri fel, hogy mennyire fontos a környezetvédelem és még nagyobb szerencse, hogy egyre több lépést tesznek ennek érdekében.