Az elmúlt évtizedben az Alife & Kickin a német piac egyik legizgalmasabb sport- és utcai ruházati márkájaként szerzett magának nevet. Modern, alkalmi és fenntartható kollekcióival közvetlenül elnyerte a fogyasztók szívét egy egyre növekvő piaci résben. Miután csak kabátok készítésével kezdték, az alife and kickin ma már széles kollekciót kínál a pólóktól a kötött ruhákon át a felsőruházatig. És ez még csak a kezdet volt.
Alapítás
2008-ban, amikor Nico Jacobs megalapította a vállalatot, az egész egy kétfős kis csapattal kezdődött. Ma már több mint 50 alkalmazott járul hozzá a vállalat sikeréhez. A gyors növekedés mellett céljuk volt a rugalmasságot és a márkaegyéniségét továbbra is megtartani. Hamar fel is ismerték, hogy folyamataik digitalizálása kulcsfontosságú az egyre összetettebb struktúrák kezeléséhez. A Delogue 2020 eleje óta új PLM-partnerükként vágott neki ennek az útnak.
Felelősségvállalás
Termékeik leginkább a fiatalabb korosztály számára készülnek, akik szeretik az egyéni, sportos, időtlen, modern és divatos darabokat. A cég vezetői hamar felismerték, hogy fel kell hagyniuk az állati eredetű termékek használatával, így ma már állatbarát, vegán és fenntartható ruházati termékeket kínálnak vásárlóik számára. A gyártás során is ugyanilyen fontosak a megfelelő munkakörülmények biztosítása és a magas minőségű termékek előállítása.
Jövőbeni tervek
IT-csapatuk egy házon belüli digitális bemutatótermen dolgozik, amelyet a kiemelt partnerek már használhatnak. Emellett arra összpontosítanak, hogy még átláthatóbbá tegyék a termékútjukat. A termékleírásokban a gyártási útvonalat bemutató videók is helyet fognak kapni. További projekteken dolgoznak, hogy aktívan bevonják ügyfeleiket a nagyobb fenntarthatóságra irányuló erőfeszítéseikbe és ígéreteikbe.
Változás
A pandémia mindenki életébe hozott változásokat, szerencsére az Alife and Kickin jól reagált a megváltozott körülményekre. Fiatalos csapatként nem is volt kérdés az online üzlet fejlesztése, ami által hatalmas növekedést tudhatnak maguk mögött az elmúlt néhány évben. Termékeik több online kereskedő oldalán is megtalálhatóak, mint például az ABOUT YOU, Otto, Zalando.
Környezetvédelem
A márka a PETA által vegán minősítéssel rendelkezik állatbarát termékek előállításáért, kollekcióik már 90%-ban fenntarthatóak és nagy hangsúlyt fektetnek az újrahasznosított anyagok használatára. Szorosan együttműködnek a Berlinben működő hajléktalanszállókkal és a rászolrulóknak adományoznak minden termékmintát, amit elkészítenek. A hitelesség mellett az átláthatóságot tartják a legfontosabbnak a hosszútávú sikerek elérésében.
Jövőbeni tervek
IT-csapatuk egy házon belüli digitális bemutatótermen dolgozik, amelyet a kiemelt partnerek már használhatnak. Emellett arra összpontosítanak, hogy még átláthatóbbá tegyék a termékútjukat. A termékleírásokban a gyártási útvonalat bemutató videók is helyet fognak kapni. További projekteken dolgoznak, hogy aktívan bevonják ügyfeleiket a nagyobb fenntarthatóságra irányuló erőfeszítéseikbe és ígéreteikbe.