A Replay divatmárka divatos ruha, cipő, kiegészítő és parfüm kollekciójáról vált ismertté. A márka legnépszerűbb termékei az ikonikus farmerek. A vállalat kulcsfontosságú stratégiája, hogy pontos jövőképe legyen a márkát illetően, fejlessze a jelenlegi divatpiacot és új piacokra terjeszkedjen, miközben gondosan megválassza disztribúciós hálózatát. A márka figyelmet fordít a felhasznált anyagok minőségére és fenntarthatóságára is.
A Replay márka története
Az 1981-ben alapított olasz cég székhelye Trevisoban található. A Replay a Fashion Box S.p.A. csoporthoz tartozik a REPLAY & SONS (gyerek ruházat) és a WE ARE REPLAY (high-end farmer kollekció) mellett. A márkanév a napjainkban ismét egyre népszerűbb újragyártás, „re-making“ vagy „re-creating” régi koncepciójából származott, amely közel állt az alapítóhoz, Claudio Buziolhoz. Claudio állítólag focimeccs nézés közben hallotta a szót a tévében, és annyira megtetszett neki, hogy úgy döntött, hogy márkanevének használja.
A Replay számokban
A Fashion Box S.p.A. nagykereskedelmi forgalmazási hálózattal rendelkezik az összes európai piacon, Amerikában, Afrikában, Ázsiában és a Közel-Keleten, több mint 200 kiskereskedelmi üzlettel. A Replay rendelkezik a legnagyobb piaccal az Európai Unióban, konkrétan a Replay piacának 85%-a az EU-ban, 15%-a Olaszországban található, ahol saját márkaüzletével rendelkezik, a többi 15% pedig a világ többi részét képezi.
Ki viseli a Replay-t?
A Replay 2013-ban megkezdte együttműködését az FC Barcelonával. 2015-ben a brazil futballsztár, Neymar Jr. a Replay nagykövete lett, és ezt az együttműködést a kölcsönös elégedettségnek köszönhetően kétszer is meghosszabbították. 2019-ben a Replay a párizsi Saint-Germain futballklub „hivatalos farmer partnere“ lett. A Replay a futball mellett 2020 óta dolgozik az All Blacks rögbi csapattal is.
#ReplayReUsed
A fenntarthatóság rendkívül fontos a Replay márka számára. Újrahasznosított pamutot és poliésztert használ (műanyag palackokból és egyéb tanúsított hulladékokból) a termékek előállításához. A fenntarthatóság terén a márka jobban áll, mint eddig valaha. Mindenkit ösztönöz a fenntarthatóságra, és olyan hashtageket használ a közösségi hálókon, mint a #ReplayReUsed, #SecondLifeCotton vagy #SuperiorSustainability.
Csodafarmerek
Nem számít, hogy szűk, egyenes szárú, harang szabású vagy rövidített hosszúságú farmernadrágot keresel. A Replaynél rengeteg színű és szabású farmer között válogathatsz. Az elmúlt 40 évben a Replay szó a jó minőségű farmerek és más farmer termékek szinonimájává vált. Nem csoda, hogy a Replay-nek a hírességek között is rajongói vannak. Ide tartozik például Jake Gyllenhaal vagy Neymar is.
Ki viseli a Replay-t?
A Replay 2013-ban megkezdte együttműködését az FC Barcelonával. 2015-ben a brazil futballsztár, Neymar Jr. a Replay nagykövete lett, és ezt az együttműködést a kölcsönös elégedettségnek köszönhetően kétszer is meghosszabbították. 2019-ben a Replay a párizsi Saint-Germain futballklub „hivatalos farmer partnere“ lett. A Replay a futball mellett 2020 óta dolgozik az All Blacks rögbi csapattal is.
Replay
Claudio Buziol 1978-ban alapította meg Replay nevű divatmárkáját, mely mára az egész világot meghódította. Ha számodra is ismerősen cseng a név, nem véletlen, hiszen a plázákon kívül találkozhattál vele például az FC Barcelona vagy Irina Sejk partnereként is. Nem számít, hogy a védjegyüknek számító farmernadrág után sóvárogsz, esetleg női melegítő felső vagy férfi póló szerepel a bevásárlólistádon, a GLAMI katalógusában mindent megtalálsz!
Prémium farmerek
Bár a farmer és a Replay neve gyakorlatilag összenőtt az évek alatt, az első kollekciójuk csupán 1989-ben jelent meg a piacon. Népszerűségét a minőségi és trendi kialakításon kívül annak a speciális eljárásnak is köszönheti, mellyel a cég atyja Japánban ismerkedett meg, s mely kimagaslóan strapabíróvá teszi ezeket a nadrágokat. Széles kínálatukból hölgyek és urak egyaránt több tucat modell közül válogathatnak!
Kiegészítők minden mennyiségben
Ha számodra is fontosak a részletek, a legjobb helyen jársz, hiszen a tökéletes farmer mellett a márka katalógusa olyan finomságokat is rejt, mint egy Replay sapka, táska, esetleg cipő. Sőt, a minőségi kozmetikumok szerelmesei számtalan különféle parfüm közt találhatják meg a számukra ideális illatot. Vásárolj még ma, s használd ki exkluzív kedvezményes kuponjainkat vagy a jónéhány webshop kínálta ingyenes házhozszállítást!