Az olasz luxus szimbóluma szerte a világon. Erős és merész dizájn. Haute couture, pret-a-porter, kiegészítők, ékszerek, órák, napszemüvegek, parfümök és otthoni kiegészítők. Merész, csábító és erős. Szexi és elegáns egyszerre. Ez a Versace dióhéjban. Ha ezt a márkát viseled, a körülötted lévő emberek észreveszik majd!
Családi vállalkozás
A Versace márkát Gianni Versace alapította 1978-ban, Milánóban. A kis családi butik kevesebb, mint egy évtized alatt a luxus ikonikus márkájává vált, az értéke becslések szerint több tízmillió dollárra tehető. Az olasz családi vállalkozás kezdettől fogva egyedi ruhákra összpontosított, amelyekbe jellegzetes stílusát illesztette be.
Egy kis elegancia, egy kis rock and roll
A Versace márka népszerűsége rohamosan növekedett, és 1981-ben a ruházat mellett a kínálat parfüm és később divatkiegészítők, napszemüvegek és otthoni kiegészítők széles választékával bővült. Részben királyi, részben rock and roll. Ez volt Gianni Versace merész ötlete, amellyel felépítette a céget. Tragikus módon 1997-ben, 51 éves korában meggyilkolták, amikor Miamiban sétált. Az esemény az egész világot sokkolta. Egy divatikon, amelynek akkor nem volt párja, hirtelen örökre eltűnt.
A világszerte ismert név
Ezenkívül számos más híres híresség nagy kedvencei a Versace „műalkotások.“ Hogy legalább néhány nevet megemlítsünk, például Madonna, Diana hercegnő, Elton John, Tina Turner vagy Michelle Obama, de Demi Moore, Kate Moss vagy Lady Gaga is. Ma a Versace az egyik leghíresebb divatkoncepció, az ikonikus ruhák és miniruhák bájos, szexi szabásának és alakjának köszönhetően, gyakran merész nyakkivágással. Az idő múlásával a Versace márka számos almárkát is létrehozott, mint például a Versace Couture, a Versace Sports, a Versace Home Collection, a Versace Jeans Couture és a Versace Collection.
Donatella Versace
1997 szeptemberében Giovanni testvérei, Santo és Jorge Saud lettek a cég új igazgatói, míg nővérük, Donatella Versace művészeti vezető lett (és mindmáig az). Donatellának soha nem volt technikai végzettsége (csakúgy, mint testvérének, aki szintén soha nem tanult divatot), de halála előtt sok évig figyelte Giannit és munkásságát. A testvérek sok éven át szoros kapcsolatban álltak. Donatella sikeresen elmozdította a vállalatot a 21. századba, és megerősítette pozícióját a kortárs kultúra területén.
Hírességek ikonikus ruhái
Donatella a vállalat több képzettségű képviselőjévé vált – felelős volt az imázs kiválasztásáért, a divatbemutatókért, a divatpartikért, a marketing kampányokért stb. Legfőbb prioritása az volt, hogy a márka továbbra is kellően felismerhető, erős és eredeti legyen. Számos ikonikus ruhát tervezett vezető hírességek számára, például Elizabeth Hurley 1994-es Négy esküvő, egy temetés premierjén viselt „biztosítótűs“ ruhája, Jennifer Lopez által a 2000-es Grammy díjátadón viselt „dzsungel“ ruha, vagy pedig Angelina Jolie provokatívan felsliccelt fekete ruhája, melyben a 2012-es Academy Awards-on jelent meg.
A világszerte ismert név
Ezenkívül számos más híres híresség nagy kedvencei a Versace „műalkotások.“ Hogy legalább néhány nevet megemlítsünk, például Madonna, Diana hercegnő, Elton John, Tina Turner vagy Michelle Obama, de Demi Moore, Kate Moss vagy Lady Gaga is. Ma a Versace az egyik leghíresebb divatkoncepció, az ikonikus ruhák és miniruhák bájos, szexi szabásának és alakjának köszönhetően, gyakran merész nyakkivágással. Az idő múlásával a Versace márka számos almárkát is létrehozott, mint például a Versace Couture, a Versace Sports, a Versace Home Collection, a Versace Jeans Couture és a Versace Collection.