2010-ben azzal a céllal jött létre a Trendyol, hogy ügyfeleiknek és a viszonteladóknak hibátlan e-kereskedelmi élményt nyújtsanak. Ma már nemcsak Törökország vezető e-kereskedelmi vállalata, hanem a világ vezető platformjai között is szerepelnek.
Célkitűzések
A Demet Mutlu által alapított oldal célja az, hogy mindenki számára elérhetővé tegyék a divatot, ahol a trendek mellett a megfizethetőség a is a fő szempontok között szerepel. A termékek között ruhák, lábbelik, kiegészítők széles választéka várja a vásárlókat, nőket, férfiakat, gyerekeket egyaránt. Székhelyük Isztambulban található, összesen 4000 embert foglalkoztatnak és Törökország egyik legnagyobb használtcikk platformjával, a Dolappal is együttműködnek.
Kollekciók
Évente több, mint 300 millió terméket szállítanak számos kategóriában. Ruházati termékek mellett elektronikai eszközök, kozmetikumok és bútorok is találhatóak. Ruhák között is többfélét találhatunk: partira, bulikra a Trendyol Party elbűvölő termékei közül válogathatunk, visszahúzódóbb megjelenést kedvelőknek a Trendyol Modest tökéletes választás. Trendyol Curve név alatt plus size kollekciók termékei közül válogathatunk, míg a Trendyol Denim a farmer termékeket tartalmazza.
Mindent a közösségért
Mivel kiemelten fontos számukra a társadalmi felelősségvállalás, ezért számtalan programot hoztak létre, amellyel a közösséget tudják támogatni Törökországban. Ilyen például a Trendyol Scholarship program, amellyel 5 éves időtartamra pályázhatnak a diákok ösztöndíjat tanulmányi és mentor programokra. Future in Women programjuk keretén belül pedig a nők elhelyezkedési lehetőségeit szeretnék javítani e-kereskedelmi és gazdasági területeken.
Társadalmi felelősségvállalás
A márka elkötelezetten járul hozzá a társadalmi problémák megoldásához. A közelmúltban 5 millió török líra értékben szállított különböző berendezéseket az Egészségügyi Minisztériumnak a COVID-19 járvány idején, és 1 millió török lírával járult hozzá az elnökség nemzeti szolidaritási kampányához.
Sustainable Impact Plan
E-kereskedelmi vállalatként sokszor nehéz megtalálni az egyensúlyt a környezetvédelmet illetően. A csomagok biztonságos szállításához sok csomagoló anyagra van szükség. A vállalat már most is 70%-ban újrahasznosított csomagoló anyagokkal dolgozik, illetve szeretnék elérni azt is, hogy 2025-re logisztikai központjuk zero waste minősítést kapjon.
Mindent a közösségért
Mivel kiemelten fontos számukra a társadalmi felelősségvállalás, ezért számtalan programot hoztak létre, amellyel a közösséget tudják támogatni Törökországban. Ilyen például a Trendyol Scholarship program, amellyel 5 éves időtartamra pályázhatnak a diákok ösztöndíjat tanulmányi és mentor programokra. Future in Women programjuk keretén belül pedig a nők elhelyezkedési lehetőségeit szeretnék javítani e-kereskedelmi és gazdasági területeken.