A Quiksilver egy szörf-ihlette ruházat és kiegészítők márka, amelyet 1969-ben alapítottak az ausztráliai Torquay-ben, székhelye jelenleg a kaliforniai Huntington Beach-en található. Alapítója, Alan Green, pár barátja segítségével szörfnadrágok készítésével kezdett el foglalkozni, mostanra pedig a Quiksilver a világ egyik legnagyobb szörf- és deszkás sportfelszerelési márkájává nőtte ki magát.
Vonzó üzleti modell
A Quiksilver ma már nemcsak a szörfözés, hanem a kifejezetten a fiatal generáció sportos divatjának szinonimája. Ez a világ egyik legsikeresebb multinacionális szörfölésre specializálódott divatmárkája, csupán négy évtized alatt sikerült ekkora óriássá növekednie. Mi lehet a titka? A 1970-es évek kezdete óta a Quiksilver rendkívül előretekintő gondolkodású. Kezdettől fogva a komfortzónából kilépve gondolkodik – a diverzifikációra, bővítésre törekedik úgy, hogy az ne az alapértékek rovására menjen. Számos kisebb társaságot vásárolt meg a deszkás és szörf iparban, mint például a DC Shoes, a Hawk, a Raisins, a Radio Fiji és a Leilani. Ezenkívül ez volt az egyik első szörf divatmárka, amely 1986-ban megjelent a New York-i tőzsdén.
Nemcsak egy márka
Az anyavállalat 2017 márciusában megváltoztatta nevét Quiksilver, Inc.-ről Boardriders, Inc.-re és a Quiksilver, Roxy és DC Shoes márkák tulajdonosa lett. 2018-ban a Boardriders megvásárolta a Billabong International Limited társaságot, megszerezve a Billabong, Element, Von Zipper, RVCA és XCEL márkákat.
Boardriders Foundation
A Quiksilver közel három évtizede vezető szerepet játszik jótékonysági támogatás nyújtásában, amely lehetővé tette a szörfösök és deszkások közösségeinek kisegítését világszerte az oktatás, a környezetvédelem és a tudományos kutatás terén. Az általuk alapított Boardriders Foundation folytatja a vállalat jótékonysági törekvéseit az egész világon. A nonprofit szervezet az életminőség javítására összpontosít olyan globális és helyi közösségi kezdeményezések révén, amelyek a környezettel, az oktatással, a tudománnyal és a fenntarthatósággal kapcsolatos problematikákkal foglalkoznak.
Szörfösök és deszkások támogatója
A Quiksilver eddigi szponzoráltjai között körülbelül 500 hivatásos és amatőr deszkázó szerepel, köztük a 9-szeres világbajnok ikonikus szörfös, Kelly Slater, a hírhedt korcsolyázó – Tony Hawk, vagy az énekes/dalszerző/szörfös Jack Johnson még 1987-ből. Óriási szerepet játszott számos szörfös, korcsolyázó, snowboardos és más sportolók feljesztésében a világ minden tájáról. A Roxy női szörfös márka létrehozása pedig nagymértékben elősegítette a női szörfözés előrelépését.
ASP
Manapság a Quiksilver világszerte több mint 600 üzlettel rendelkezik és szörfruházatot, deszkás sportfelszerelést, kiegészítőket és ruházatot árusít. Ezenkívül a cég szponzorálja az Eddie Aikau Big Wave International-t- A Quiksilver az ASP (Association of Surfing Professionals) egyik legnagyobb szponzora és az ASP két világversenyének (Gold Coast Pro és a Pro France) szervezője.
Boardriders Foundation
A Quiksilver közel három évtizede vezető szerepet játszik jótékonysági támogatás nyújtásában, amely lehetővé tette a szörfösök és deszkások közösségeinek kisegítését világszerte az oktatás, a környezetvédelem és a tudományos kutatás terén. Az általuk alapított Boardriders Foundation folytatja a vállalat jótékonysági törekvéseit az egész világon. A nonprofit szervezet az életminőség javítására összpontosít olyan globális és helyi közösségi kezdeményezések révén, amelyek a környezettel, az oktatással, a tudománnyal és a fenntarthatósággal kapcsolatos problematikákkal foglalkoznak.
SZÖRFRE FEL
A Quiksilver egy szörf ihletésű márka, rengeteg ruházattal és kiegészítővel. 1969-ben alapítottak az ausztráliai Torquay-ban, de jelenleg a kaliforniai Huntington Beach-ben található. A világ egyik legnagyobb szörf- és deszkás sportfelszerelési márkái közé tartozik. Alapítója, Alan Green, pár barátja segítségével szörfnadrágok készítésével kezdett el foglalkozni, mostanra pedig a Quiksilver a világ egyik legnagyobb szörf- és deszkás sportfelszerelési márkájává nőtte ki magát. Ha a szörfözés és a deszkázás szerelmese vagy, jó helyen jársz! Szerezd be legújabb fürdőnadrágod, pólód vagy a hátizsákod ettől az igazán cool márkától.
ELŐRETEKINTŐ GONDOLKODÁS
A Quiksilver ma már nemcsak a szörfözés, hanem a kifejezetten a fiatal generáció sportos divatjának szinonimájává vált. A világ egyik legsikeresebb multinacionális szörfölésre specializálódott márkája, és mindezt csupán négy évtized alatt sikerült elérnie. Mi lehet a titka? A 1970-es évek kezdete óta a Quiksilver rendkívül előretekintő gondolkodású, a kezdetektől fogva a komfortzónából kilépve gondolkodik. Fontos számára a diverzifikációra úgy, hogy az ne menjen az alapértékek rovására. A férfi baseball sapka kínálat garantáltan elnyeri majd a tetszésed. Nézd meg a leárazásokat, és szerezz be minőségi darabokat olcsóbban!