A nyugati divatot követő stílusok, a magas minőség és a nagyszerű értékek ötvözése teszi az ONLY-t igazán egyedivé, ahol a divat CSAK RÓLAD szól. A Bestseller márka tulajdonaként jelent meg először a piacon, high street márkaként. Indulásuk óta több, mint 1100 üzlettel és 140 Shop in Shoppal vannak jelen a divat piacán.
Kezdetek
A Bestseller vállalatot Troels Holch Povlsen alapította a dániai Brande-ban 1995-ben. A cég székhelye a mai napig Dániában található. A vállalathoz 11 márka tartozik, amely közül az egyik az ONLY. A mindennapi alkalmi ruháktól a party formaruhákig ma már széles választékot kínál, viszont eredetileg farmer márkaként indult útnak.
Alap kollekciók
Három kategóriába sorolhatók: true, edge és love. Minden kategóriának saját kollekció- és stílusválasztéka van, de mindegyik az ONLY alapvető esztétikája köré épül. A Love a nőies, bohém hangulatról szól, flitterekkel és lányos színekkel, glam beütéssel. Az Edge karcsúsított vagy distressed farmereket, nyomtatott pólókat kínál, és az underground zenei szcéna inspirálta. A True a friss, földhözragadt öltözködés megtestesítője a boyfriend ihlette farmerekkel, melegítőkkel és kényelmes szerelésekkel.
Fenntarthatóság
A márka a fenntartható fejlődést tűzte ki célul azáltal, hogy milyen módon kapcsolódik a beszállítókhoz, és a fenntarthatóbb anyaghasználat révén környezettudatosabb választásra ösztönzi fogyasztóit. Nem rendelkezik tulajdonosi jogokkal a gyártási láncot illetően, hanem több, főként Kínában, Indiában, Bangladesben, Törökországban és Olaszországban működő beszállítóval szervezi ki termékeinek gyártását.
India
Az ázsiai piacra, azon belül is Indiába 2010-ben jutottak be, azóta is töretlen sikerrel. Ma már 53 exkluzív márkaboltjuk van, és 140 üzletben kaphatóak India-szerte a rendkívül kedvelt termékeik. Az ONLY mellett a Bestseller tulajdonában lévő egyéb márkák közé tartozik a Pieces, Mamalicious, VILA, Selected Femme, Selected Homme, Jack and Jones, Junarose, Outfitters Nation, Name It és Vero Moda, amelyek szintén kedveltek világszerte.
Együttműködések
Az ONLY az egyik leggyakrabban viselt alkalmi ruhamárka olyan bollywoodi hírességek körében, mint Anushka Sharma, Shilpa Shetty, Disha Patani, Deepika Padukone, Kareena Kapoor, Karisma Kapoor és mások.
Fenntarthatóság
A márka a fenntartható fejlődést tűzte ki célul azáltal, hogy milyen módon kapcsolódik a beszállítókhoz, és a fenntarthatóbb anyaghasználat révén környezettudatosabb választásra ösztönzi fogyasztóit. Nem rendelkezik tulajdonosi jogokkal a gyártási láncot illetően, hanem több, főként Kínában, Indiában, Bangladesben, Törökországban és Olaszországban működő beszállítóval szervezi ki termékeinek gyártását.