A Dorothy Perkins 1909-ben alapított nemzetközi női divatmárka. Kínálatában rengeteg stílusos és decens női ruha, cipő és kiegészítő található, megfizethető áron. A vállalat több évtizedig a Philip Green – az Arcadia Group – divathatalom alatt állt, de 2021 februárjában (az Arcadia Group megszűnése után) a Boohoo.com konszern részévé vált.
A márka története
A Dorothy Perkins márka története 1909-ben kezdett megíródni Ladies Hosiery and Underwear Limited néven. Abban az időben a márka női fehérneműt és hálóruhát, harisnyaféléket, valamint blúzokat, kötöttárut és később szintén elegáns ruhákat árult. Tíz év alatt a márka 1 üzletről 12-re bővült, főleg Londonban és környékén. 1939-ben a márka Dorothy Perkins névre változtatta nevét. Az 1960-as évek végére a vállalat már több mint 250 üzletet működtetett az Egyesült Királyságban.
Kínálat mindenki számára
Az 1980-as évek végén Dorothy Perkins bemutatta portfóliójában a női fehérneműk „Secrets“ választékát, amely azonnal slágerré vált. Később a márka kibővítette portfólióját, és egy külön kollekciót kínálat a jövő anyáinak. A kollekció kényelmes, de ugyanakkor divatos kismama ruhákat tartalmazott megfizethető áron.
Minden nap divatosan
A márka filozófiája szerint a céljuk, hogy minden nő csodálatosan érezze magát ruhájában, függetlenül attól, hogy izgalmas randira megy a városba, egy interjúra, vagy esküvőre készül.
Hírességek Dorothy Perkins-ben
Dorothy Perkins lett az első olyan márkák egyike, amely a hírességek erejét használta fel márkája népszerűsítéséhez. Az 1990-es évek elején a dán Helena Christensen szupermodellt választotta arcának. Néhány évvel később egy másik brit szupermodell, Yasmin Le Bon lett a márka arca. Egy évtizeddel később, 2012-ben a márka a Kardashian nővérekkel – Khloe, Kim és Kourtney – is összefogott, hogy bemutassák az exkluzív „Kardashian Kollection“-t.
Több mint 100 éve inspirálja a nőket
Ma Dorothy Perkins-nek több mint 600 üzlete van az Egyesült Királyságban, 52 nemzetközi irodája van a világ számos országában, beleértve Európát is. A márka több mint 100 éve felöltözteti és inspirál nőket világszerte. Gyűjteményeiben megtalálhatóak nyomtatott, házon belül előállított, ragyogó alapdarabok, szezonális must-have darabok, de ellenállhatatlan kiegészítők is, amelyek minden outfitet tökéletesen kiegészítenek.
Minden nap divatosan
A márka filozófiája szerint a céljuk, hogy minden nő csodálatosan érezze magát ruhájában, függetlenül attól, hogy izgalmas randira megy a városba, egy interjúra, vagy esküvőre készül.