A svéd származású alapító, Filip Tysander, egy utazása során találkozott egy brit úriemberrel, akinek rendkívül elegáns, kifogástalan és visszafogott stílusa rögtön szemet szúrt Filipnek. A férfi különös előszeretettel viselte vintage óráit régi, elnyűtt NATO szíjakon. Ő volt Daniel Wellington.
Kezdetek
Filip saját márkáját 2011-ben alapította. A karórák minimalista, kifinomult, klasszikus stílusúak, erős részlet orientáltság jellemzi őket. Megalapítása óta a Daniel Wellington több, mint 6 millió órát adott el; a vállalat ezt a sikert a közösségi hálózatokon, például az Instagramon folytatott digitális stratégiájának köszönhetően érte el. A Stockholm központjában található székhelyű vállalat termékeit több mint 25 országban értékesítik.
Tervezés
Fontos volt, Filipnek, hogy ő maga is szeresse a megtervezett órákat, különben soha nem tudná eladni őket. Lassan, de biztosan kialakult a ma is ismert jellegzetes dizájn: vékony, elegáns, skandináv módon minimalista, és tökéletesen kerek, cserélhető szíjakkal. Az órákat Svédországban tervezik, Kínában gyártják, és a japán Miyota cég által gyártott kvarcműveket használnak. A bőr órák olasz bőrből készülnek. A „Classic“ karóracsaládjukat brit toponímákról nevezték el.
Sikerek
A vállalat 2016-ban 230 millió dolláros bevételt és 111,5 millió dolláros nyereséget ért el, majd 2017 februárjában a Daniel Wellingtont Európa leggyorsabban növekvő magáncégének választották. A gyors és nagy siker titka a közösségi médiában rejlik. Ma már bevett szokás, hogy influencerek segítségével reklámoznak terméket, szereznek hírnevet a kisebb, feltörekvő cégek, de ez pár évvel ezelőtt még nem volt egy kifejezett marketing stratégia. Filip felismerte ezt, több híres influencerrel kezdett együtt dolgozni és mára már több, mint 2 millió követője van instagramon, és egy igazán sikeres vállalkozást vezet.
NATO szíj
Az 1973-as feltalálású szíj eredeti neve NATO Stocking Number (NSN), más néven “G10”. A Brit Haderő ezt a kényelmes és könnyen levehető szíjat ajánlotta a katonák számára, akik a G10-es vagy G1098-as űrlap kitöltésével kérhették ki a szíjat saját használatra. Először úgynevezett “admiralty” szürke színben gyártották, 20 mm-es szélességgel és 1973-as feltalálású. Mára több jellegzetes színben is létezik, egyik legkedveltebb a piros-fehér-kék párosítás.
Bőr és Mesh szíjak
A bőr szíjak valódi olasz borjúbőrből készülnek, és a barna és a fekete elegáns árnyalataiban kaphatók, ezüst vagy rózsaarany csatokkal. Gyönyörűen megmunkált mesh szíjak puhák és könnyűek, így az óra kényelmesen ül a csuklón. Rozsdamentes acélból készül, és ezüst, rózsaarany vagy matt fekete bevonattal kapható, praktikus és könnyen állítható a hossza is.
Sikerek
A vállalat 2016-ban 230 millió dolláros bevételt és 111,5 millió dolláros nyereséget ért el, majd 2017 februárjában a Daniel Wellingtont Európa leggyorsabban növekvő magáncégének választották. A gyors és nagy siker titka a közösségi médiában rejlik. Ma már bevett szokás, hogy influencerek segítségével reklámoznak terméket, szereznek hírnevet a kisebb, feltörekvő cégek, de ez pár évvel ezelőtt még nem volt egy kifejezett marketing stratégia. Filip felismerte ezt, több híres influencerrel kezdett együtt dolgozni és mára már több, mint 2 millió követője van instagramon, és egy igazán sikeres vállalkozást vezet.
Daniel Wellington
A Daniel Wellington óra igazán ikonikus karórák közé tartozik. A svéd márka 2011-ben alakult, Filip Tysander segítségével, akit a vintage, stílusos karórák inspiráltak. Egyszerű, letisztult dizájnjának köszönhetően sosem megy ki a divatból, cserélhető szíjainak köszönhetően pedig bármilyen alkalomra viselheted. Kínálatukban nem csak órákat találsz. Minimalista, és kifinomult ékszereik tökéletesen kiegészítik az óráikat, és mindenkinek jól állnak.
Férfi és női karórák
A Daniel Wellington Hungary férfi, és női karórákat, és ékszereket is forgalmaz. A Classic Petite karórák kisebb csuklón is jól mutatnak, a Petite Melrose pedig a legnépszerűbb modellek közé tartozik. Fém, bőr, és textil NATO óraszíj párosítható a választott modellhez, és az új kollekciókban karkötő is választható hozzá.
Időtlen stílus
A Daniel Wellington karórák sosem mennek ki a divatból letisztult stílusuknak köszönhetően. Feketében mindenhez jól megy, fémes változatban pedig igazán elegáns. Ha sportosabb, mindennapi karórát keresel, akkor a Classic Glasgow modell remek választás színes óraszíjával. Visszafogottabb outfithez a Classic Sheffield megy jól, minimalista fekete, vagy barna bőr szíjával nem foghatsz mellé. A GLAMI katalógusában akciós modelleket is találsz. Így könnyedén beszerezhetsz egy új karkötőt, vagy óraszíjat kedvező áron.