A Cecil származási országa Németország, ahol a márkát alapították, és ahol a mai napig sikeresen működik, viszont jelenleg két brit cég tulajdonában van a vállalat. Ruházati termékeik iránt nagy az érdeklődés Európa-szerte. Filozófiájuk szerint minden termékük olyan, mint az ügyfeleik: hiteles, kíváncsi, őszinte és mindig a korral halad. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az évente kiadott számos kollekció, amivel rendkívül gyorsan tudnak reagálni a piaci igényekre és a változásokra.
Az első aprócska üzlet
Mint sok ilyen méretű vállalat, kicsiben kezdte – az első apró butik 1989-ben nyílt meg. Azóta a vállalat aktívan fejlődik és növekszik, ma már több mint háromszáz márkás butik, közel nyolcszáz üzlet a nagy bevásárlóközpontokban és mintegy 2000 egyéb értékesítési pont van Európában. Ruházati cikkeik különlegesek, kizárólag magabiztos, praktikus és független nők számára készülnek, akiknek van érzékük a saját stílusuk kifejezéséhez.
CBR Fashion Holding
Bár a Cecil márka csak 1989-ben jött létre, anyavállalatát már kilenc évvel korábban megalapították. A CBR Fashion Holding 1980-ban kezdett el tevékenykedni a német piacon, azzal a céllal, hogy minden hónapban a legújabb trendekkel lássa el a nőket. Három évre rá született meg a holding első almárkája, a Street One, amely a Cecil márkával együtt a mai napig gyakran megtalálható a kiskereskedelmi forgalomban.
Felelősségvállalás
“A divatipar részeként felelősségünk, hogy tisztelettel és gondossággal bánjunk Földünk erőforrásaival.” Szerencsére egyre több márka áll be a sorba és gondolja úgy, hogy több lépésben, de céltudatosan tud változtatni a gyártási folyamatokon, anyagfelhasználáson, a víz-, és vegyszerhasználat mennyiségén. Kollekcióik felét Európában gyártják, ezzel teremtve a helyiek számára munkalehetőséget és csökkentik a szállítással járó környezeti terheket, illetve egyre több természetes alapanyagú ruházati cikket forgalmaznak.
Alapvető stílus
Fő vonaluk a lezser, hétköznapi, mégis vonzó “street fashion” stílus, ami szinte mindennel jól kombinálható. Sikerük a kifogástalan minőségű, praktikus, elegáns termékekben rejlik és törekednek mindig a legmodernebb dizájn elemeket belecsempészni kollekciójukba, amelyeket folyamatosan fejlesztenek. Legjövedelmezőbb részlegük az alkalmi ruházatokat tartalmazó kollekciók. A női részleg sikere után úgy döntöttek, hogy férfi kollekciót is piacra dobnak. Az ingek és minden egyéb ruhadarab hatalmas sikerrel debütált.
Évi 12 kollekció
Igen, a Cecil alapját ez adja meg. Havonta egy új kollekció, ami minőségi anyagokból készül, precíz kivitelezésben. Szabásukat tekintve a legtöbb nő számára elérhető darabokat gyártanak, rendkívül sokféle színben, mintázatban, hogy mindenki megtalálja a kedvencét. Bár rendkívül hangulatos üzleteikben egy igazi élmény a vásárlás, 2011 óta már online is megtalálhatóak, így akár a Cecil, akár a Street One almárka termékeihez is kényelmesen hozzájuthatunk otthonunkból.
Felelősségvállalás
“A divatipar részeként felelősségünk, hogy tisztelettel és gondossággal bánjunk Földünk erőforrásaival.” Szerencsére egyre több márka áll be a sorba és gondolja úgy, hogy több lépésben, de céltudatosan tud változtatni a gyártási folyamatokon, anyagfelhasználáson, a víz-, és vegyszerhasználat mennyiségén. Kollekcióik felét Európában gyártják, ezzel teremtve a helyiek számára munkalehetőséget és csökkentik a szállítással járó környezeti terheket, illetve egyre több természetes alapanyagú ruházati cikket forgalmaznak.