A céget Calvin Klein tervező és gyermekkori barátja, Barry K. Schwartz alapította 1968-ban, majd 2003-ban a PVH Corp. 700 millió dollárért felvásárolta. Központja a New York-i Midtown Manhattanben található, és világszerte jelentős piaci részesedéssel rendelkezik a kiskereskedelmi és kereskedelmi vonalakon
A siker útján
Már az alapítást követő év szeptemberében Klein a Vogue magazin címlapján szerepelt, lehetősége volt a New York fashion Show keretein belül bemutatni első kollekcióját is. Gunzburg báró pártfogoltjaként a new yorki elit divatvilág sztárja lett, még mielőtt első sikereit learathatta volna farmer családjának bevezetésével.
Kisebb brandek
A Calvin Klein Jeans csak egy a Calvin Klein fő márka alá tartozó kisebb márkák közül. A Calvin Klein által gyártott farmerek többsége a Calvin Klein Jeans név alatt fut, de a kollekcióban rengeteg alkalmi ruha, kiegészítő és cipő is megtalálható. A ‘70-es évek óta foglalkoznak farmerek készítésével. Ebben az időszakban elég komoly anyagi nehézségekkel küzdött a vállalat, amit végül sikerült megoldaniuk.
Philips-Van Heusen
A folyamatos anyagi nehézségekkel küszködő ck brandet végül 2002-ben vásárolta fel a PVH Corporation. Akkoriban a Wrangler és a Lee is érdeklődött a ck farmerek iránt, de a márkát végül nem ők vásárolták meg. A 2013-as Warnaco Group felvásárlása után a kisebb Calvin Klein al-márkák (farmer, fehérnemű, sportuházat stb.) egységesítése is megtörtént, de ettől függetlenül is számtalan üzlettel rendelkeznek világszerte, ahol minden termékük megvásárolható.
Farmereik sikere
Az 1970-es évek közepén a dizájner farmerek iránti kereslet hatalmasat nőtt. Sikerét azzal koronázta meg, hogy a nevét a nadrágok hátsó zsebére varratta és az akkoriban igen híres modellt Brooke Shieldset is felkérték a nadrágok népszerűsítésére. 1978-ban Klein azt állította, hogy híres farmerjéből 200 000 párat adtak el az első héten, amikor a piacra került. 1981-re a Fortune 8,5 millió dollárra becsülte Klein éves bevételét.
A ‘80-as évek designer farmerei
A divat folyton változik, de időről időre visszatérnek a különböző irányzatai. A ‘80-as években a szűkszárú, farmerek mellett a ‘mom jeans’ is divat volt. Magasított derék, bővebb szabás a lábak körül, igazi trendi és kényelmes viselet volt, ami a mai divatban is reneszánszát éli. A kőmosott anyag szintén örök kedvenc, ami már akkor is trendi volt az igazi rockos megjelenés elengedhetetlen elemeként.
Philips-Van Heusen
A folyamatos anyagi nehézségekkel küszködő ck brandet végül 2002-ben vásárolta fel a PVH Corporation. Akkoriban a Wrangler és a Lee is érdeklődött a ck farmerek iránt, de a márkát végül nem ők vásárolták meg. A 2013-as Warnaco Group felvásárlása után a kisebb Calvin Klein al-márkák (farmer, fehérnemű, sportuházat stb.) egységesítése is megtörtént, de ettől függetlenül is számtalan üzlettel rendelkeznek világszerte, ahol minden termékük megvásárolható.