A Hugo Boss AG a világ egyik legismertebb divatmárkája, gyakran csak BOSS néven emlegetik. A vállalat ruházatot, kiegészítőket, lábbeliket és illatszereket forgalmaz. Rendkívül kedvelt, népszerű márka, amely a mai napi a magas minőségű luxus termékek készítésére helyezi a hangsúlyt.
Kezdetek
Hugo Ferdinand Boss 1885-ben született. Szülei egy fehérnemű üzletet vezettek Metzingenben, amelyet ő vett át 1908-ban. A családi vállalkozásban szerzett tapasztalatai, valamint a kereskedői tanulóévei segítettek neki abban, hogy a mai világmárka mögött álló sikeres vállalkozóvá váljon.
A múlt
1923-ban Hugo Boss megalapította saját ruházati cégét, amely elsősorban általános ruházat gyártásával foglalkozott. Székhelye a németországi Metzingenben található mind a mai napig. A II. világháború kitörésével nehéz helyzetbe kerültek, de végül a háborús német párt számára kezdett el katonai egyenruhákat készíteni, ami az eladások nagymértékű fellendülését eredményezte.
Napjaink
Ma a Boss luxusmárka a világ egyik vezető prémiumvállalata, közel 15 000 alkalmazottal, 124 különböző országban több száz üzlettel. A vállalatnak ma már két fő márkája van: a Hugo és a Boss. Mindkét márka különböző típusú ruhákat kínál – az elegáns ruháktól és öltönyöktől kezdve a hétköznapi alkalmi öltözékekig, az aktív ruházatig, a lábbelikig, a napszemüvegekig és a kiegészítőkig. Emellett 1985 óta számos híresebbnél- híresebb parfüm elkészítése is a nevükhöz fűződik.
Változás
Az alapító 1948-as halála után veje Eugen Holy vette át az üzletet és a katonai egyenruhák gyártása helyett munkaruhák készítésével kezdtek el foglalkozni. A nagy áttörés az ‘50-es években érkezett, amikor az első öltöny rendelésüket megkapták. A márka számára ez hatalmas áttörést hozott. Eugen 1969-ben vonult nyugdíjba, az üzletet pedig a két fia vitte tovább, akiknek nagy álma volt a világhírű termékek elkészítése.
Védjegy
A ‘70-es évek végére a Hugo Boss már bejegyzett védjegy volt, és más cégekkel is elkezdtek együttműködni. Szponzorálni kezdték a híres német autóversenyzőt, Jochen Mass-t, a Forma-1-es pilótát, Niki Laudát és a McLaren Racing csapatot. Jelenleg különböző golf, tenisz, futball, vitorlázás és motorsport sportolókat és csapatokat szponzorálnak.
Napjaink
Ma a Boss luxusmárka a világ egyik vezető prémiumvállalata, közel 15 000 alkalmazottal, 124 különböző országban több száz üzlettel. A vállalatnak ma már két fő márkája van: a Hugo és a Boss. Mindkét márka különböző típusú ruhákat kínál – az elegáns ruháktól és öltönyöktől kezdve a hétköznapi alkalmi öltözékekig, az aktív ruházatig, a lábbelikig, a napszemüvegekig és a kiegészítőkig. Emellett 1985 óta számos híresebbnél- híresebb parfüm elkészítése is a nevükhöz fűződik.
Boss – kifinomult divat
Egy BOSS óra az elegancia és a precizitás jelképe. Ha pedig extra kifinomult stílusra vágysz, akkor nézd át az elegáns cipők széles választékát, amelyek nemcsak a lépteidet teszik könnyűvé, hanem a tekinteteket is magadra vonzzák. Egy új BOSS melegítő pedig tökéletesen illeszkedik a modern és dinamikus életstílushoz. A kifinomult design és a prémium minőség garantálja a kényelmet és a magabiztosságot, bárhova is visz az utad.
Kényelem
Egy BOSS öltöny nem csak egy ruhadarab, hanem egy hatalmas erőt képviselő szimbólum. Elegáns anyagok, precíz részletek, magabiztosság, elegancia jellemez minden elkészített darabot. A BOSS ing és BOSS póló kollekciók pedig mindig az önbizalom és a kifinomultság jegyében készülnek. Tedd fel a koronát az outfitedre egy ilyen minőségi darabbal és légy a divat irányítója minden pillanatban.
Ikonikus és örök
Legyen szó klasszikus eleganciáról vagy modern minimalizmusról, egy BOSS kabát mindig a tökéletes választás a hidegebb napokra. Örök klasszikus és elegáns darab, ami mindig magas minőségű anyagokból készül az igazi luxus élmény érdekében. Az igazi kényelem érdekében add le rendelésed online, akár ingyenes házhozszállítással és ne felejtsd el megnézni a leárazásokat sem, hogy minél olcsóbban tudd megszerezni a kiszemelt új BOSS termékedet.